19 August 2009

My Memory (2)



Akhirnya dia jadi milik aku jugak
.Opss!bukan suami but just special boyfriend(^_~)
Ye lah bukan semua boleh paham kerenah gila-gila aku nih tapi syukurlah dia boleh paham aku and aku pun paham dia.
Hmmmmmmmm.................................bila kami 'couple' ada ja manusia yang nak ganggu dah la aku ni jenis cemburu(~_~)huhuhuhuhuu...
Aku 'geram' jugak kat 'exgf' dia yang sorang ni,dah ada 'bf' len tu cukup la apasal dok mesra-mesra dengan 'bf' orang plak???kang aku hilang sabar kang!(sabar-sabar)
sekarang aku tengah control lagi perasaan aku,aku cuba paham situasi dia kalau sikit hari lagi still sama!ni yang tak boleh ni..tunggu je la...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez