17 August 2009

My Memory



My memory....

hari ni nak tulis pasal memory lama.Sweet and bad memory! Seronokkan kalau kita sentiasa berada dalam sweet memory??tapi bukan manusialah kalau hidup tak pernah dilanda kesusahan... Bagi aku kenangan silam tu mampu mengajar aku erti kehidupan sebenar,ye lah kan manusia tak pernah puas dengan apa yang di miliki.Bila di renung-renungkan kembali perjalanan hidup aku.............. aku lebih banyak menangis dari ketawa,lebih banyak sakit dari sembuh,lebih banyak terluka dari gembira....

LELAKI!

Kenapa aku mesti lalui semua tu sebab lelaki??


H lelaki pertama yang berjaya mendapatkan aku...bukan cinta,bukan sayang,bukan perasaan cuma aku! dia sayang aku?dia cintakan aku?Ya!tapi cuma seketika!

R lelaki ke2 yang juga berjaya mendapatkan aku tapi dia pun sama seperti H! manis di mulut pahit di hati buruk lagi kelakuan!

E
lelaki ke3...........dia juga berjaya mendapatkan aku walaupun dalam tempoh lama tapi...................
cinta???hah!cintanya ibarat awan.........datang di tiup angin berlalu juga di tiup angin...

kini aku menyesal menyintaimu kerna cintaku di permainkan secukup-cukupnya....

H,R&E aku tak pernah sayang atau cinta dengan mereka walaupun aku pernah menjadi 'girlfriends' mereka,
aku 'couple' dengan mereka bukan kerana aku yang suka dengan mereka terlebih dahulu tapi mereka yang punyai perasaan itu dahulu terhadap aku.Pelik kan??aku pun pelik.Aku masih tercari-cari sebab apa aku terima mereka sedangkan aku tak ada perasaan terhadap mereka??aku dah tau apa sebabnya...............
1-aku di desak untuk terima mereka
2-lagi aku tak layan lagi kerap mereka ganggu aku!

3-kenapa aku terima jugak???SIMPATI,SAKIT HATI,PUAS HATI!!

Sebelum muncul H,R&E hati aku memang dah menyukai seseorang,siapa???hmmmmm.....dia,dia yang berjaya buat aku betul-betul 'sayang giler' kat dia.Dia tahu tak???dia tak tahu pada mulanya,setahun lepas tu baru dia tahu perasaan aku walaupun dia sudah ada yang punya,aku tak terus terang cuma dari bahasa kiasan saja.Tapi tu semua aku tak kisah,tak pernah putus asa dan 2 tahun lepas tu dia................

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez